14 Mayıs 2016 Cumartesi

Hörbilayf Bursa Ürünleri 0531 862 49 20

Herbalife ingilizce bir kelimedir. "Herbal" bitki "life" da yaşam anlamına gelmektedir. Herbalife okunuşu hörbilayf'dır.
Hörbilayf ürünleri kilo kontrol, sağlıklı beslenme, sporcu ürünleri ve cilt beslenme ürünlerinden oluşmaktadır. Hörbilayf ürünleri dünyada 90 dan fazla ülkede satılmaktadır. Hörbilayf ürünleri bitkisel ürünlerdir. Hörbilayf ürünleri satan kişiler hekim değil bağımsız hörbilayf üyeleridir. Bu muhteşem ürünleri satan kişilere hörbilayf distribütörleri de denmektedir.

Hörbilayf ürün fiyatları 
Hörbilayf fiyat listesi
Hörbilayf satış
Hörbilayf Bursa telefon
Bursa Hörbilayf sipariş
Hörbilayf Ürünleri

2 yorum:

  1. Herbalife firması ile 1 sene öncesinde tanıştım. O zamanlar kilo problemlerim varken size ulaştım başta güvenemiyordum internetten birinden ürün almaya fakat siz hem ücretsiz üyelik yapalım şirketten alın ürünlerinizi benim üyelik kodumla üye olunca da size danışmanlık hizmeti yapacağım dediğinizde güven duydum. Sizin sayenizde toplam 26 kilomdan kurtuldum. İyi ki sizinle başlamışım. Şuanda hala gıda takviyesi olarak kullanıyorum sağlığım için.

    YanıtlaSil
  2. Herbalife ile -13 kilo verdim. Koçluğunuz ve danışmanlığınız mükemmel herkese tavsiye ediyorum💎🥳

    YanıtlaSil